Ponuda

Uz klasičan oblik iznajmljivanja same dvorane, nudimo uslugu koja se bazira na menuima i polumenuima.

 

Našim korisnicima uvijek izlazimo ususret, te o njihovim željama i zahtjevima pažljivo razmatramo kroz zajednički razgovor i korisne savjete kako bi pronašli najprihvatljivije rješenje.

 

Dvorana se namješta na slijedeće načine:

- stol postavljen s osam stolica za 300-500 gostiju,

- stol postavljen s devet stolica preko 500 gostiju

- na stolu je postavljen osnovni stolnjak i nadstolnjak u boji

- od platnenih salveta trenutno nudimo samo bijelu boju

- podsalveta se nudi u više boja po želji mladenaca

- boje nadstolnjaka koje nudimo su: žuta (svijetlo-žuta, šampanj, tamno-žuta), roza, narančasta, zelena, plava, crvena i bijela.

 

Na sredini sale postavljen je švedski stol za voće, torte i kolače.

 

Najam sale počinje dan prije svečanosti, te je namijenjen za dostavu hrane i pića u vremenu od 7 h do 18 h, a na dan same svečanosti najam je od 7 h do slijedećeg dana do 10 h što je i sami rok za odvoz svega preostalog (hrane, pića i ostalog), osim pića koje se vraća dobavljaču.

 

Ambalaža i preostalo piće koje se vraća dobavljaču, treba se odvesti prvi radni dan poslije svečanosti do 12 h. Subota se smatra radnim danom.

 

Ukoliko se radi nedjeljni ručak u svečanoj dvorani tada hrana i piće ostaju u sali do završetka nedjeljnog ručka.

 

Mladenci i gosti koji koriste uslugu korištenja soba obvezni su napustiti sobe do 10 h slijedećeg dana, ukoliko se organizira nedjeljni ručak tada gosti ostaju u sobama do 12 h. U slučaju korištenja soba i apartmana, mladenci su odgovorni za inventar, kao i za sav ostali inventar u dvorani.

 

NAPOMENA: u slučaju nestanka električne energije izazvane višom silom, opremljeni smo agregatom za proizvodnju električne energije, snage do 10 kw, što je dostatno za osnovnu rasvjetu, glazbu i rashladne uređaje. U tom periodu ne može raditi ni jedan veći potrošač električne energije.

 

Vaša obaveza ukoliko se odlučite za Vašu hranu i piće, a našu uslugu pripreme i služenja : donijeti sve potrebne namirnice za pripremanje hrane jednog od dogovorenih menija (po našoj specifikaciji za određen broj gostiju) piće, kava, šećer, mlijeko za kavu, male plastične žlice za kavu, torte, kolači u odgovarajućoj ambalaži, i voće po Vašoj želji.

 

Za vrijeme trajanja same svečanosti, radi što boljeg ispunjenja Vaših želja, te protokola tijekom svečanosti, kao i smještaja te ispraćaja gostiju, važno je odrediti osobu (ćajo ili roditelji) za koordinaciju između organizatora i našeg osoblja.